Головна > Всі новини > 20 запитань від киян та ведучих студії Kyiv Live.

Відео

20 запитань від киян та ведучих студії Kyiv Live.

Кияни та ведучі студії Kyiv Live задавали питання кандидату в мери Києва. Максимум 3 хвилини на відповідь і ніяких порожніх фраз чи обіцянок. Віктор Петрук, кандидат від ПП «Громадянський рух «ХВИЛЯ» відповідав у прямому етері. Ми зібрали найцікавіші моменти програми.

Чому саме ви маєте стати мером Києва?

Я краще підготовлений до цієї посади ніж інші кандидати. Бо,по-перше, я маю якісну освіту за спеціальністю міське будівництво та господарство. Зараз навчаюсь в магістратурі за профілем «Урбаністика та просторове планування». По-друге, 5 років я відпрацював у КМДА в департаменті Містобудування. Я розробляв транспортну модель Києва та проводив дослідження разом із експертами Світового Банку. Маю близько 30 проектів, які можуть вирішити транспортні проблеми Києва просто зараз. І я маю інструменти для реалізації цих проектів.

Я єдиний з кандидатів, який знає, як вирішити транспортну проблему на Троєщині за 2 роки.

Столична комуналка: старі труби, дахи, що протікають, жахливі під’їзди та застаріле житло. Як вирішити ці проблеми?

В мне є одна відповідь на всі ці питання – ОСББ. Допоки не припиниться комунізм і байдуже ставлення самих мешканців до своїх будинків – ладу не буде. Влада має надати максимальну допомогу для створення ОСББ. Це ідеальна стратегія і ніхто краще нічого не вигадав. І я, як мер, готовий надати максимально повноважень для ОСББ для заключення прямих контрактів на вивіз сміття, прибирання, постачання води, газу, тощо.

Як врегулювати ситуацію з транспортом в місті?

Місто має замовляти транспортну роботу. Підписувати договір щодо випуску конкретного рухомого складу за конкретним маршрутом. Приватні перевізники до цього готові. Вони готові купувати нові, великі автобуси довжиною до 15 метрів і запускати їх на лінії.

Та головне: місто зараз має інвестувати у створення рейкових перевезень, а саме легкого рейкового транспорту. Нам треба реанімувати трамвайну мережу. Ми маємо за 5 років збільшити пасажироперевезення до 1 млн. 125 тис. пасажирів на добу. Трамвай має стати головним транспортом Києва, бо це реальна альтернатива метрополітену. «Не існує для міста більш економічно вигіднішого та екологічнішого транспорту ніж трамвай», — переконаний Віктор Петрук.

За допомогою легкого рейкового транспорту ми можемо повністю вирішити проблему Троєщини вже до 2023 року.

Хто Ваш головний конкурент на цих виборах?

«Звичайно, це Віталій Кличко. Політика, яку він зараз впроваджує веде місто до катастрофи. Місто одною ногою стоїть над прірвою. Я хочу підхопити його і почати розвивати.

Коли на вулицях з’явиться нормальна розмітка та номери будинків?

Столиці потрібна паспортизація вулиць та єдиний вуличний дизайн. Це допоможе не лише зробити більш зручною навігацію в місті, але й дозволить значно скоротити кількість нав’язливої реклами.  

Що робити із карантином, від якого всі втомились? Кияни не можуть зупинити роботу та бізнес.

Київ не може «менше шастать», бо киянам потрібно добиратись на роботу та по справах на громадському транспорті, який перезавантажений.

Самий ефективний індивідуальний транспорт, на якому можна тримати соціальну дистанцію, це велосипед. Місто в умовах пандемії має забезпечити мешканцям можливість безперешкодно пересуватись на велосипедах.  Нажаль, в Києві це не зроблено.

На час пандемії Париж створив 600 км. додаткових тимчасових вело доріжок плюс до тих, які існували в місті раніше. Те саме зробили Берлін та інші європейські міста.

Окрім того місто має зменшити кількість пасажирів у громадському транспорті.  «В «Київпастрансі» зараз приблизно 900 одиниць рухомого складу, при тому, що у Варшаві, яка суттєво менша за Київ є 2700 одиниць рухомого складу. Тому щільність пасажирів в громадському транспорті Києва, а відповідно, і ризики зараження на Covid у киян значно більші.

Який Ваш улюблений район в столиці?

Поділ.

Київська перепічка чи котлета по-київськи?

Перепічка, звичайно.