Хвиля
Рух за позитивні зміни
Головна > Всі новини > Новини > У Тернополі на главу САД місцеві дорожні клани намагаються "протягнути" свою людину - ЗМІ

Новини

У Тернополі на главу САД місцеві дорожні клани намагаються «протягнути» свою людину — ЗМІ

На посаду глави Служби автомобільних доріг в Тернопільській області претендують чотири людини У Тернополі на главу САД місцеві дорожні клани намагаються «протягнути» свою людину — ЗМІ .

У Тернопільській області місцева компанія-монополіст по дорожньому будівництву та пов’язані з попереднім керівництвом автодорожньої галузі чиновники намагаються протягнути свою кандидатуру на посаду глави регіональної Служби автомобільних доріг. Про це йдеться в матеріалі видання «Апостроф».

На прикладі регіону буде зрозуміло, наскільки глава «Укравтодору» Олександр Кубраков готовий проводити кадрові зміни в областях. Адже з «шорт-листа» з чотирьох осіб, які претендують на посаду глави САД, жоден з них не відповідає принципам прозорого відбору, професіоналізму і бездоганній репутації, стверджують журналісти.

Спочатку на посаду лобіювали Володимира Хемія, причетного до скандальної схемою розподілу місцевих доріг на ділянки по 40 метрів, щоб уникнути проведення конкурсних процедур на закупівлю робіт і послуг по дорожньому будівництву через Prozorro. Компанія «Техно-Буд-Центр», місцевий дорожній монополіст (Хемій раніше був її директором) протягом 2014-2019 років отримала від служби автодоріг області 2,7 млрд гривень держкоштів і уклала контрактів на суму 8,5 млрд гривень. Крім того, пише видання, Хемій був також помічений у виділенні коштів на фіктивні роботи.

В «Укравтодорі» активістів почули і пообіцяли врахувати інформацію від них при подальшому розгляді кадрового питання. Більш того, особисто Олександр Кубраков переслав матеріали в Національну поліцію з проханням розслідувати обставини можливого конфлікту інтересів.

Другий кандидат, який викликав обурення громадськості — Володимир Гаврилюк. У ЗМІ його називали організатором коридору ганьби для Володимира Зеленського під час візиту того в Тернопіль на початку листопада. Його також пов’язують з місцевим монополістом «Техно-Буд-Центром» через родичів. Крім того, відомо, що за час роботи заступником директора з фінансово-економічних питань Тернопільського облавтодору, борги із зарплати в компанії склали близько 13 млн грн, борги по податках і зборах — 40 млн грн, збитки підприємства тільки за дев’ять місяців 2019 року — 18 млн грн.

Третій кандидат — Ігор Раінчук, протеже і сусід по місту Підгайці народного депутата від «Слуги народу» Івана Калаур. Раінчук до недавнього очолював Підгаєцький райавтодор, який в результаті його роботи розорився. Раінчук зараз працює на підприємстві ТОВ «Козова Шляховик», кінцевим бенефіціаром якої є Олег Продан — начальник управління інфраструктури Тернопільської ОДА, член «Народного фронту», близько пов’язаний з одіозним екс-народним депутатом Романом Заставним. Син же Раінчука працює в ТОВ «Техно-Буд-Центр».

Четвертий кандидат — Володимир Боровий, довірена особа скандального екс-чиновника Укравтодору Богдана Юлика, якого останній хотів призначити на «смачну» посаду начальника відділу управління власністю та державних закупівель в «Укравтодорі». Володимира Борового, в свою чергу, просуває екс-народний депутат від Укропу, власник «Буковелю» Олександр Шевченко, пише видання.